Recenze filmu Cizinec

Můj názor na film Cizinec

Vzhledem k tomu, že mám teď jarní prázdniny, tak mám volný čas pro zkouknutí nějakého filmu. Konkrétně jsem si vybrala film Cizinec (The Tourist).

Tento akční thriller mi doporučila moje kamarádka, která přímo zbožňuje hlavního hrdinu, tedy Johnnyho Deppa. Na své si ale přijdou i milovníci Benátek (je tu mnoho povedených záběrů např. na Palazzo Ducale, Basilliku San Marco …) a různých plachetnic nebo motorových člunů.

Děj filmu se odehrává v Evropě, hlavně tedy v Paříži a Benátkách a to filmu dodává takovou romantickou atmosféru. Johny Deep ztvárňuje amerického turistu Franka, který cestuje vlakem do Itálie a snaží se dostat z nepříjemného rozchodu. Ve vlaku se seznamuje s půvabnou a sympatickou Elisou (Angelina Jolie). Elise je ovšem agentka Interpolu a využije Franka při hledání po nebezpečném a všemi obávaném zločinci na útěku. Během pátrání zažívají mnoho nebezpečných a kritických situací, ze kterých ovšem vždy s rezervou vybruslí a ještě mají navch. Docela mě ale překvapil konec, kdy se celý děj filmu rozuzlí a vše se vyjasní.

Myslím, že výběr herců byl naprosto na místě a oba představitelé hlavních hrdinů (tedy Johny Deep a Angelina Jolie) se na tuto roli hodí. Portál CSFD sice tento film hodnotí jen na 57% a reakce na něj jsou různé. Někteří kritizují a říkají, že to byl totální propadák roku, jiní zase chválí a mezi ně patřím i já - mě osobně se film líbil a dala bych klidně i 65%.

Můžete zkouknout oficiální trailer kliknutím sem. Dokonce má tento film i tři nominace za Zlaté glóby, takže držme palce, ať se umístí :)

Autor: Martina