Proč mít profesionální webové stránky

Proč by i drobný podnikatel měl mít profesionální webové stránky

Ještě před tím než si odpovíme na otázku, proč by i drobný podnikatel měl mít kvalitní webové stránky, pojďme si říci, co od webových stránek chtít. Požadavek je jasný, aby vydělávaly. A proč by je měl mít i drobný podnikatel? Protože internet je další jeho zdroj příjmu a webové stránky jsou investicí, která by se měla mnohonásobně vrátit.

Kolik investovat do webových stránek

Tvorba webových stránek je velmi specifická činnost, která se skládá z několika konkrétních prací, které do sebe zapadají a na konci vzniká kvalitní webová prezentace. Ano, dá se to udělat jednodušeji, prostě něco „naplácat“ na koleni a nacpat to do nějaké šablony zdarma, která je dostupná na nějaké službě na internetu, která nabízí tvorbu webových stránek zdarma. Nebo investovat několik tisíc do kvalitně odvedené práce lidmi, kteří mají patřičné know how a mít webovou prezentaci, která vám bude skutečně vydělávat. Dobrá tedy, kolik je rozumná investice do menší firemní prezentace? 15 000 – 25 000 Kč, pokud se jedná o nenáročné webové stránky s profesionální grafikou, perfektním on-page SEO a spolehlivě fungujícím redakčním systémem. Webové stránky za tuto cenu, musí obsahovat profesionální grafický návrh zhotovený přesně na míru - žádné šablony, poptávkový formulář, fotogalerie, perfektně připravené texty, které prodávají, perfektně zhotovenou strukturu webu a v neposlední řadě, perfektní on-page SEO. Pokud by se na této prezentaci měli podílet tři tvůrci, byli by to webdesigner, webdeveloper a copwriter. Všichni tři by měli perfektně znát svoji činnost. Na konci by měly být webové stránky, které budou propracované, moderní a s jedinečným designem. Webové stránky se musí za tuto cenu rychle načítat, musí být přehledné a vzbuzovat v návštěvníkovi pocit, že se nachází na webu profesionálů ve svém oboru.


Vložte komentář k článku


Vaše jméno:
Váš komentář:
Napište číslici pět