Zvýšení návštěvnosti webu VII. - registrace do katalogů

Vítejte u posledního dílu série článků o tom, jak se dá zvýšit návštěvnost webu. Myslím, že jsem vás v přechozích dílech seznámil s několika hlavními metodami. Existuje mnohem více způsobů, ale na ty určitě přijdete časem sami.

V posledním díle bych vás chtěl seznámit se získáváním odkazů z registrací do katalogů. Někdy to přinese i malou návštěvnost, ale většinou pouze vylepšíte ranky. Jelikož je většina katalogů neaktvivních, tak se vyplatí vést si aktuální seznam katalogů, co schvalují odkazy, popř. využít nějaký veřejný seznam, který by měl být aktualizován a měli by z něj být vyškrtávány neaktivní katalogy. Seznam aktivních katalogů můžete třeba nalézt na seznamkatalogu.cz. Před registrací si připravte několik údajů a to. Název webu, URL adresu vašeho webu, popisek o délce 150 znaků a popisek do 255 znaků (každý katalog chce jinou délku, tak je dobré mít dva popisky) a e-mail (na registrace si založte jiný email kvůli spamu!). To je asi vše. Tak tedy vzhůru do registrací a nezapomeňte zkontrolovat e-mail, jelikož některé katalogy vyžadují potvrzení!

Tímto článkem bych chtěl ukončit seriál článků Jak zvýšit návštěvnost webu. Doufám, že jste si z toho něco odnesli a že jsem vám pomohl posunout se na žebříčku návštěvnosti k vyšším číslům!



Vložte komentář k článku


Vaše jméno:
Váš komentář:
Napište číslici pět