Zvýšení návštěvnosti webu VI. - reklamní kampaně

Tentokráte se vrhneme na další základní metodu, kterou zaručeně získáte nějaké návštěvníky. Kolik jich získáte to už je jen na vašem rozpočtu.

Zvýšit návštěvnost vašeho webu můžete pomocí nákupu zpětných odkazů z různých webů. Vhodné weby pro nákup zpětných odkazů jsou webtrh, webdeal, webfair, linktrh a aukro. Na aukru můžete koupit téměř úplně vše, takže samozřejmě i zpětné odkazy. Ostatní weby jsou webová fórka o internetovém podnikání, programování a spoustě dalších důležitých věcí. Zde můžete také nakouzpit spoustu zpětných odkazů. Kritéria pro výběr zpětného odkazu bych doporučil: zaměření webu, umístěný reklamy, návštěvnost, ranky, počet odchozích odkazů a ještě by se určitě něco našlo.

Další z placených způsobů je sehnání návštěvníku před sklik či google adwords. U těchto systému, jak je vám známo platíte za přivedenbého zákazníka na váš web. Cena za přivedení zákazníka je různá, záleží na téma vašeho webu. Zde se určitě vyplatí přesné cílení reklamy, aby případní návštěvníci/zákaznici když už přijdou na váš web, tak také uskutečnili nějaký nákup. Nemá přece žádný smysl, aby vám chodila spousta lidí na web, když za ně budete platit a poté by stejně nic nenakoupily. Nákupem reklamy od skliku, adwords nebo podobných reklamních systémů získáte pouze návštěvníky, nezvýší vám to ranky a ani nepomůže kupředu vy vyhledávačích. Ale má to jednu jistotu, pokud máte dobře udělanou reklamní kampaň, tak stojí za to nakoupit návštěvníky.

Tímto článkem se už pomalu blížíme k závěru seriálu článků Jak zvýšit návštěvnost webu. Ještě se zde pár článků objeví, ale všechny z hlavních možností už byly vyčerpány.



Vložte komentář k článku


Vaše jméno:
Váš komentář:
Napište číslici pět